världens bästa frukost

på samma gata som vi bor så finns det ett litet café där man får världens bästa frukost för bara $16.5. så dit går vi när vi är så bakis att vi inte vet vad och bara vill dränka huvudvärken i mathimlen (och andra gånger också så klart). nu går jag dit så ofta att de känner igen mig och frågar om jag vill ha "the usual". men alltså, det är faktiskt helt okej ändå.
michelle var glad, uppenbarligen
jag äter alltid vege breakfast, vilket innebär hashbrowns, svamp i överflöd, bröd och smör, stekta tomater, majsplättar, äggröra och avokado
there's a small café down the street where we go when we are so hungover that we don't know what to do (and some other times as well of course). you get the most amazing breakfast for only $16.5 and after that you can barely walk. i'm there so often that they now recognize me and always ask me if i want "the usual". but that's okay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0