på sistone

länge sedan jag postade något nu. sen sist har inte mycket förändrats eller hänt. alan har åkt ut på äventyr, vilket är så himla sorgligt. han kunde alltid få en att le. vi sa hejdå en kväll på barabra, ett svenskt café, fast jag fick som vanligt lämna festligheterna tidigt på grund av jobb. så jag och michelle gick med mascara under ögonen och arm i arm hem. men vi ses nog någonstans ute i världen igen.
i övrigt så gjorde jag ännu ett fotjobb för the king - vilket jag dock inte alls är nöjd med, tittat på fotoskolor i new york, haft otroligt filosofiska diskussioner med alexis, haft sjuka mardrömmar och en massiv deja vu, missat att köpa en lindtkanin och lämnat tillbaka en bok på biblioteket som jag inte ens öppnade. ja. det var väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0