mt eden

igår stack jag och alexis ut på auckland-äventyr. introducerade henne för de magiska velvet burgarna (alltså de slår allt) och sedan skulle vi gå uppför mt eden för att se auckland i solnedgång. 
charmigt värre
kom upp halvt svettiga och halv utan luft, men det var det värt
auckland är ändå helt okej sådär från håll och i rosa ljus
alltså det är verkligen något speciellt med soluppgångar och soldnegångar
sedan beslöt vi oss för att gå hem istället för att ta bussen. mörkret föll medan vi gick igenom mt eden och jag var smått exalterad över att se en stadsdel som jag aldrig förut varit i. atmosfären påminde så smått om west och greenwich village i new york, så jag blev lite kär.
 
introduced alexis to velvet burger and then we conquered mt eden to watch the sunset. it is really something special.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0